2011. augusztus 30., kedd

ALMÁS 5G iStyle vékony MP3 JAVA DUAL SIM Mobil FM - Jelenlegi ára: 14 000 Ft


2011. 08. 10-én vásároltam innen, a vateráról egy sikeres licitálást követően!
Magyarosíttattam a készüléket az eladótól +3000 forintért. Itt felhívnám a figyelmet, hogy a készülék képernyőjén az ikonok nem lesznek 100% magyar nyelvűek, viszont bárhová megyünk a menübe az már magyar. Úgy gondolom így korrekt, ha ez tisztába van téve... Vásároltam bele egy 2GB micro SD kártyát.
Nem részletezném a tulajdonságait, tartozékokat. Az alábbi linken minden le van írva róla.
Bármilyen kérdés felmerül nagyon szívesen segítek, hiszen kb. 3 hetet használtam! Mivel az első pillanattól iPhone tokban használom, kifogástalan az állapota.
Maga a készülék Java oprendszert használ, szerintem megbízható, gyors, igényes iPhone (5! ) klón, az érintő képernyő kifogástalanul működik. A dual simes része is megbízhatóan működik.
A fotók nekem nem illusztrációk, hanem a valóságot tükrözik, én nem szeretek senkit ámítani gyönyörű photoshoppos illusztrációs fotókkal.
Mielőtt megkérdeznétek, hogy akkor miért adom el: licitálok egy androidos szerintem sokkal komolyabb és persze jóval drágább telefonra...



Jelenlegi ára: 14 000 Ft

Az aukció vége: 2011-09-05 18:42
. ALMÁS 5G iStyle vékony MP3 JAVA DUAL SIM Mobil FM - Jelenlegi ára: 14 000 Ft